čtvrtek 20. června 2013

Náramek z čípků





Nedávno jsem si z netu objednala tyhle čípky s představou, že budou  kratší. Takhle dlouhý se ale pro mojí plánovanou představu nehodily, tak jsem se přehazovala ze strany na stranu tak dlouho, až mě to napadlo. Udělám z nich náramek, řekla jsem si. A musím sobecky povědět, že nevypadají vubec špatně a na sluníčku se moc pěkně třpytí :)
Jenom, pokud ho budete taky vyrábět, počítejte s tím, že budete potřebovat hodně - vážně hodně - vlasce. U fialového jsem navazovala (dělala jsem ho jako první) a u zeleného jsem chtěla přidat ještě tak dva čípky, ale už by mi vlasec taky nevystačil - a to jsem měla přes 2 metry!!

POMŮCKY:
- vlasec
- čípky
- kleště
- nůžky
- zapínání
- spojovací kroužky


1. K zapínání přiděláme spojovací kroužek a pevně zavřeme

2. Ustřihneme vlasec - záleží na počtu čípků a na tloušťce vašeho zápěstí, ale alespoň 2,5 m
3. Přivážeme ke spojovacímu kroužku

4. Vezmeme dva čípky a zlomíme je tak, aby vznikla jedna kratší a jedna delší část


5. Jako první vezmeme kratší část čípku, protáhneme jím oba konce vlasce (proti sobě) a stáhneme až dolů


6. Jako další vezmeme delší část a postup opakujeme


7. Potom už se stejným postupem navlékáme zbylé čípky
8. Když jsme na konci - po posledním dlouhém čípku navlékneme delší část zlomeného a potom kratší část zlomeného čípku
9. Konce utáhneme a pevně zavážeme na několik uzliků

10. Na jeden konec navlékneme spojovací kroužek a opět na několik uzlů zavážeme


11. Konce můžeme schovat do čípků nebo ustřihnout
(12. Pokud čípky nevystačili na celé zápěstí, přidáme potřebný počet spojovacích kroužků)

Žádné komentáře:

Okomentovat