sobota 7. září 2013

Můj nový přírůstek

I když maturita i přijímačky jsou už docela delší dobu za mnou - alespoň mi to tak připadá - tak přeci jenom odměnu za tohle všechno, jsem si vybrala až teď... nový telefon :)
Po dlouhém zvažování různých modelů a značek, jsem si nakonec vybrala Sony Xperii Z ve fialovém provedení (ano, musela jsem mít fialovou, protože černých i bílých mobilů jsem měla už dost :D). Je teda pravda, že co se velikosti týče, tak jsem se toho kapku obávala, a po mým předchozím telefonu to byla změna (Nokia C6), ale můžu vám říct, že na velikost si člověk zvykne fakt hodně rychle :) Velkej displej už nedám z ruky :D I když svou nepraktičnost to taky má, né že né, třeba do malý kabelky - hlavně plesovky - se to asi horko těžko vejde, ale to se nějak ještě vymyslí :)


Sony Xperia Z

Mám ho zatím 3 dny a neustále se s ním hraju a zkouším, co všechno dovede.. Nových aplikací i her už mám požehnaně, takže je pořád, co dělat :) Fotky jsou taky úžasný, hezky barevný a velký, ostrý.. Hudba hraje perfektně, všechno zatim běží, tak jak má.. co říct, s výběrem jsem spokojená.

Nokia C6

A co vy? Máte rádi telefony s velkým displejem a hodně vychytávkami, nebo upřednostňujete "mám to na volání a zprávy a nic víc nepotřebuju" telefony? 

Žádné komentáře:

Okomentovat