pondělí 2. září 2013

Varování: Přežírání zmenšuje oblečení!

Možná se vám to v dnešním světě diet, posiloven a reklam na hubnutí bude zdát divný, ale ano, přibrala jsem! Nejsem na sebe vůbec pyšná, ba právě naopak, ale slabá vůle a nezvladatelná chuť dělá svý..

Jinak vás všechny zdravím v novém školním roce - k mé radosti jsem letos poprvé nemusela vstávat hned na první školní den! (juchůů). Doufám, že jste si všichni ty dva krásné letní měsíce náležitě užili a věřím, už se těšíte na další. Já jsem ty své strávila poněkud jednotvárnou činností, zato příjemnou a mnou naprosto dobrovolně zvolenou :)

Ale abych se vrátila k jádru celé věci - je pravda, že než jsem odjížděla, tak jsem taky nebyla žádný párátko, naopak, ale kalhoty jsem oblíkla bez problému (i zapla). Dneska jsem ovšem oněm zmiňovaným kalhotám přešívala knoflíky, protože mi jaksi záhadně vyrostlo bříško - a ne, nejsem těhotná - a látka přes stehna byla také jaksi těsnější.. Hold všechno má svou cenu!

Když se nad tím ale zamyslím, tak věta "Musím zhubnout, jsem tlustá" vyřčená z mých úst zní už trochu jako klišé. To není měsíc, abych se nerozhodla, že budu jíst zdravě a hubnout, jenže ono to tak uplně jednoduchý není .. zvlášť s mým kostlivcem ve skříni - ano, každý máme nějaký a moji jsou zrovna v téhle oblasti. Ale přece se nevzdám tak jednoduše.. každý den je možnost začít znovu, a lépe a navíc - tentokrát mám důvod jménem láska! Těšte se, začíná se rodit mé nové - s pevnější vůlí - já...

Žádné komentáře:

Okomentovat