úterý 21. ledna 2014

Zkouškové

Vítám a zdravím všechny čtenáře tohoto článku a koneckonců i celého blogu.
Od doby, co jsem zveřejnila poslední příspěvek, se odehrála spousta věcí. Dokončila jsem - téměř - první semestr na Vysoké škole (která mě, jen tak mimochodem, ze začátku vůbec neoslovila. Bylo to hlavně kvůli tomu, že jsem si to představovaly celý uplně jinak. Se střední školou to nemůžu srovnávat, výuka mi začínala v pondělí a končila ve středu ještě před polednem, takže v tomhle ohledu hodnotím kladně, ovšem co mě nenadchlo, to jsou předměty. Ke konci jsem se s nima teda smířila - co jinýho mi taky zbylo, že? - ale kraviny, kraviny, kraviny! Ještě že od druhého semestru měl nastat alespoň o něco menší obrat :)), oslavila jsem dvacáté narozeniny, zkrátila vlasy o 20 centimetrů a potkala jsem skvělýho kluka, kterého už nyní můžu oficiálně označit jako mého přítele. Juchůů! :) (Ano, je to tak. JÁ mám přítele, světe div se.) Pravda je taková, že naše "dání se dohromady" bylo drobet neobvyklé, o to ale hezčí.

Takže tento článek/odstavec je i jakási forma omluvy, za ne-příspěvky a slibuju, že jakmile bude po zkouškovém, objeví se tu několik novinek :)

Hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat