pondělí 10. února 2014

Zamotaný náhrdelník

Tak vás vítám u dalšího korálkování. Zatím tedy jenom uvidíte jenom fotky výsledné práce, protože když jsem na tomhle náhrdelníku pracovala, byla už tma a fotky by byly špatný. Mám ale v plánu udělat si podobný v jiné barvě, takže návod určitě bude :) 


Poslední dobou jsem tenhle typ hodné vídala v obchodech s bižuterií, ale po zjištění ceny se mi docela protočily panenky (cena asi 200 Kč). Je teda pravda, že když započítám práci - strávila jsem nad tím asi 4 hodiny - tak tu cenu i docela pochopím, ale fakt radši obětuji 4 hodiny času (mám prázdniny, ne?), 50 Kč za pomůcky a i barvu podle svého výběru. Jako odměnou mi je i radost, že jsem ušetřila penízky a že můžu nosit něco, co jsem sama umotala :).

Budete potřebovat:
 - korálky (rokajl) - čím větší velikost korálků budete mít, tím si práci urychlíte
 - vlasec
 - řetízek + zapínání
 - 2 kaplíky na schování všeho
 - zamačkávací rokajl
 - drátek s očkem





Žádné komentáře:

Okomentovat